fredag den 3. februar 2012

Hvad kan I godt lide?

Jeg har de sidste par dage, gået og tænkt over hvilke forventninger I, i grunden går og har til sådan en blog? Hvad kan I godt lide at Helle og jeg blogger om? Er I helt vilde når vi blogger opskrifter på ting vi har lavet, eller er det mere når vi har strikket, hæklet eller syet noget? Eller er det bare en blanding af det hele?

Jeg er bare lige lidt nysgerrig, fordi jeg jo stadig er ny i denne her blogverden. Jeg synes det er super hyggeligt at blogge om alle de ting jeg har lavet, og ved at Helle synes det samme. :o)

I får lige et billed af to små orkideer, som jeg har. I vores familie har vi en svaghed for orkideer, og det undre mig lidt, at Helle ikke har blogget om hendes endnu. ;o)

Smid endelig en kommentar. God weekend.

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte

    Dejligt at se at mine gamle orkideer trives ;)
    Det var godt de kom til at bo hos dig. Jeg kender godt is-lygterne - vi lavede dem hver vinter i Norge - et lille tip: grankogler, granstykker eller store blade ser også smukt ud i lygterne.
    Dejligt med vinter - jeg savner at være i kulden og derefter komme ind i varmen til et glas varm drik. Hils familien
    Knus fra Carina

    SvarSlet
  2. Hej Carina

    Jeg tænke lige præcis på dig, da jeg lagde billedet af orkideerne op. :o) Det var et godt tip til lygterne.

    Hils Carsten og ungerne.
    Knus Charlotte

    SvarSlet