fredag den 8. juni 2012

Over 5000 sidevisninger

... og 12 faste læserer. Nu er det blevet tid til Søstrene Kjeldgaard's første Giveaway. For jer som ikke helt ved hvad det er, så går det ud på at den/dem der har en blog, nogle gange giver ting væk. Det er forskelligt fra gang til gang, hvad man skal gøre for at vinde en Giveaway og sikke af med præmien. 

Vi har faktisk helt præcist rundet 5321 sidevisninger, det er jo helt vildt. Wauw, det er dejligt at vide, at så mange gider se med.


Den første Giveaway bliver: en kagedåse fyldt med småkager og 1 flaske rabarbersaft. Selvfølgelig hjemmelavet. Har du lyst til, at komme i besiddelse af det, er det eneste du skal gøre at kommentere dette oplæg, og fortælle om hvorfor du følger med på denne blog.   :o) 
Jeg trækker lod mellem alle kommentarene fredag d. 22. juni kl. 12.00.
Husk at skriv din e-mail i din kommentar, sådan at jeg kan komme i kontakt med dig. 

9 kommentarer:

  1. Fordi at i er nogle seje kusiner ;) Og fordi at bloggen giver en masse god inspiration til hvad man kan lave :)

    SvarSlet
  2. Jeg læser bloggen fordi, der kommer en masse gode tips, som er brugbare og det er nogle som jeg faktisk kan finde ud af :D Det er også dejligt at det er alle mulig ting og ikke kun en genre.. :)
    Forsæt endelig det gode arbejde :D

    Hilsen Hannahmartinsen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne deltage i jeres Give away - det er inspirerende at følge med og se hvad I finder på; både på madfronten og på den kreative front.
    En hilsen og god weekend fra Benthe
    tvister5@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Fordi du laver de fede ting bager fantastiske boller og laver fenomonale kager

    Hilsen Janken

    SvarSlet
  5. jeg følger med fordi I er så søde og dygtige!

    sarasolvang@hotmail.com

    Hilsen sara

    SvarSlet
  6. :D Helt fantastisk, hvem vil dog gå glip af den mulighed.
    Flot at i kan holde et så højt opdateringsniveau.

    Rasmus.kjeldgaard@gmail.com

    SvarSlet
  7. fordi jeg jeg elsker din rabarbersaft mmhhh.. den smager herligt.:-)


    hilsen Esben din over seje nabo(altså ude ved jesper)

    esben.jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. jeg følger med fordi det bliver ved med at overraske mig hvor kreative i er og på hvor mange forskellige områder i kan komme med gode idéer.
    det er altid hyggeligt at læse noget nyt!
    hilsen kirsten.
    kiipless@gmail.com

    SvarSlet
  9. Mums.. Hjemmebag er lige sagen og så har i en imponerende inspiration :)

    SvarSlet