fredag den 27. september 2013

Efterårsdekoration


Det var desværre lidt svært at få taget et ordentligt billede af denne dekoration, som jeg lavede i går. Men jeg vil gerne bare rigtig gerne vise jer den alligevel. Jeg har fået inspiration fra et billede, jeg har set på Pinterest.

Jeg har brugt:
1 stor kurv med sådan nogle træspøner, ligesom man bruge i købmandskurve.
1 hallowen græskar
2 små hvid pynte græskar
2 små Hokkaido græskar
1 grønt pyntegræskar
5 æbler
Nogle rønnebær med lidt blade

Så er det ellers bare at lægge tingene i kurven, som man synes det ser flot ud.
Min kurv stå i vores gang, på en gammel slagbænk som vi fik for et par uger siden, af Jespers Moster og Onkel. Hvis jeg selv skal sige det, er det utrolig vellykket. ;o)


 Jeg bliver også lige nødt til at vise jer dette billede, jeg tog at solopgangen onsdag morgen.
God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar