torsdag den 12. september 2013

Blomster i mit hjem

Jeg er så heldig, at vi har en  masse skønne og flotte blomster i haven. Så i går da jeg havde en fridag, fik jeg plukket nye og friske blomster ind. Dem gik jeg så og nød hele dagen og da min kæreste vendte hjem fra arbejde, fik jeg flere blomster! En stor virkelig flot buket. Wauw! Jeg må hellere lige huske at fortælle, at jeg fik buketten, som tak for hjælpen med at lave mad til et arrangement på hans arbejde i sidste uge. Og det var særdeles vellykket.
Lige meget hvor jeg kigger hen nu, kan jeg se friske blomster og jeg vil gerne dele synet med jer.

2 forskellige slags Dahlia i mit køkkenvindue

Kæmpe store dahlia'er i et af stuevinduerne

Solsikker fra min solsikkemark, der har blomstret i en måned nu.

Buketten fra min kæreste. Den er simpelthen bare så flot! Wauw!

Et lille nærbillede af buketten.
Jeg er helt vild med at buketten både fylder i højden og bredden.
Jeg har nemlig et perfekt sted til sådan en buket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar