torsdag den 11. juli 2013

Sommerferie og opskriftoversigt

For snart 2 uger siden fik jeg sommerferie fra studiet, med en veloverstået eksamen. Dog betød det ikke sådan rigtig ferie, da jeg skal arbejde en del i min ferie. Men, men, men... Bare det ikke at skulle lave lektier og læse i 8 uger, er ren luksus for mig.

Da jeg ikke skal brug en masse tid på lektier, har jeg i stedet fået lavet en opskriftoversigt over alle madopskrifter og håndarbejdsopskrifter som vi har lagt på bloggen. Oversigterne vil løbende blive opdateret som der kommer nye opskrifter, og meningen er at det skal være nemmere at finde frem til vores opskrifter.

Vi håber at I bliver glad for det.

På grund af det gode vejr har der nok været liiiddt stille her på bloggen, men jeg har taget billeder til en del indlæg. De kommer når der kommer lidt regn  :o)

Rigtig god sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar