onsdag den 2. januar 2013

Godt nytår!

2013 starter godt:-)
Rigtig godt nytår ønskes I alle sammen. Den 1. januar tog min kæreste, min veninde og mig en tur til Jernhatten på Djursland. Kæresten fiskede og veninden og mig gik en tur i det skønne vejr. En helt perfekt måde at starte 2013 på.
Udsigt fra Jernhatten
Min juleferie synger på absolut sidste vers. Den har været helt fantastisk og fyldt med skønne oplevelser. Jeg har nydt det så meget, at jeg helt har glemt at tage billeder og lave indlæg her på bloggen. Det betyder ikke, at jeg ikke har været flittig i køkkenet eller med de kreative udfoldelser, jeg har bare ikke rigtig fået det dokumenteret.
Hvorfor nøjes med julekugler på juletræet? Stativet er købt i Ikea.

Nytårsbuket fra veninde, julegave fra arbejdet og resterne af adventskrasen.
Idag har jeg pakket det sidste julepynt væk. Nisserne var røget for nogle dage siden, men lidt af det andet fik lov at står nytåret over.

Jeg glæder mig til fortsat at dele kreative sysler med jer i 2013.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar