lørdag den 5. januar 2013

2013

2013 er efterhånden ved at være skudt i gang. Jeg synes altid det er spændende at starte på et nyt år. Nogle har nytårsforsæt, mens andre ikke gider. Jeg har ikke deciderede nytårsforsæt, jeg har bare nogle ting jeg gerne vil. Lad os kalde det mål/planer for 2013.

På listen er:
  • Blive bedre til at rette mig op. 
  • Sy noget mere om aftenen i stedet for bare at sidde i sofaen, og se ligegyldigt tv. 
  • Lave mere spændende mad, med grøntsager. 
  • Gennemføre mindst 2*5km kvindeløb (som jeg håber Helle vil være med til??) :o) 
Derudover er der nogle ting her hjemme på gården, som skal gøres i løbet af året. Vi skal have pudset en garagebygning op, og hvis heldet er med os, bliver det måske også i år, at vi kan få indrettet en ordentlig sy-plads til mig. Jeg håber, men ellers må det vente til 2014.

Har du nytårsforsæt eller planer for dit 2013? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar