lørdag den 13. april 2013

En lille sød kommode


For efterhånden en del år siden, købte jeg en lille kommode på det årlige loppemarked i Give. Den har lige siden stået på mit værelse, hjemme ved mine forældre. Da jeg flyttede hjemmefra skulle den selvfølgelig med. Inden den fik en plads, måtten den dog igennem en lille renovering. Og nu er den endelig blevet helt færdig!

Processen var som følger:
1. Vi varmede malingen af med en varmepistol og en spartel til at skrave med.
2. Kommoden blev tørret over med en opvredet klud et par gange.
3. Vi valgte farver og købte maling.
4. Vi ledte efter knopper til den, og var så heldige at min far havde nogle fine liggende på lager.
5. Kommoden blev malet 3 gange, samt knopperne.
6. Knopperne blev monteret.
7. Vi bestilte nøgleskilte til den.
8. Svigerfar sleb dem for mig.
9. Kæresten monterede nøgleskilte.

Jeg havde snydt lidt, og sat kommoden på plads og fyldt den allerede efter punkt 6, fordi jeg ikke kunne vente! :o)  Jeg er rigtig glad for resultatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar