mandag den 30. juli 2012

Høst fra Køkkenhaven og drivhuset

Jeg er lige hjemvendt efter 15 dags spejderlejr, hvor Jespers forældre har passet køkkenhaven. Det vrimler lige pludselige frem med alverdens dejlige grønsager. Det der overraskede mig mest var dog blomkålene! Er du da hel vild. For 14 dage siden da jeg tog af sted var der ikke så meget som en lille bitte antydning af blomkål på vej, nede i mellem alle bladene, og nu er der de største flotte blomkål.
Dagens høst

Det jeg har høstet i dag vejede 1185 g. Udover blomkål, her jeg også høstet nogle gulerødder, en squash, kartofler, ærter, agurker og tomater.

2 kommentarer:

  1. wauu... det ser godt nok lækkert ud. Man bliver så glad, når man kan gå i haven og tage det man lige mangler.

    Dit blomkål... kunne jeg spise rå ;-D

    SvarSlet