onsdag den 2. april 2014

Nye bagebøger

Der sker utrolig meget inden for glutenfri bagning for tiden. Siden Jesper fik konstateret cøliaki i juni måned, er der kun kommet mere fokus på det her i Danmark, og der bliver løbende udgivet nye bøger. Der kommer flere og flere forskellige produkter i butikkerne og der kommer flere og flere blogs som handler om at leve glutenfrit og bage glutenfrit. Ja, jeg klager bestemt ikke, for det gør på alle måder vores hverdag nemmere!


LCHF er jo også utrolig moderne lige nu, og det klager jeg bestemt heller ikke over, for det er faktisk en glutenfri livsstil og den kaster mange gode opskrifter af sig som vi kan bruge og jeg får gode ideer til nye ting. Så da Jane Faerber i sidste uge udgav sin nye bog ''Brød og kager'', blev jeg altså nødt til at købe den. Med i kurven røg ''Bag glutenfrit'', som jeg har haft et godt øje til nogle måneder.
Så når jeg er færdig med at læse til eksamen på tirsdag, skal der afprøves nye opskrifter! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar