tirsdag den 13. november 2012

Lækker æbletærte

I min nye bagebog ''Det sprøde køkken'' er der en opskrift på en æbletærte, som skal serveres med creme fraiche. Jeg synes det så virkelig lækker ud, og i går var der så endelige en anledning til at bage den. Jeg var på besøg hos min farfar, som bestemt synes at det var en god kage.
Han sagde: ''Det er sådan helt tilpas med det søde og lidt sure fra æblerne. Den smager altså godt.''
Så kan man da ikke andet end at blive glad, når farfar siger sådan!


Jeg er ikke sikker på, at jeg må skrive opskriften fra bogen her, men endnu en gang vil jeg da opfordre til at man bruger 30 kr. på den fantastiske bog. Den kan fået i Bilka, Føtex, Netto og SuperBest.
Opskriften er desværre ikke på AMA's hjemmeside, men går du ind på ama opskrifter er der rigtig mange andre inspirerende opskrifter. Både på mad og bagværk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar