lørdag den 22. september 2012

Blomster af toiletrullerør...

Det er hvad denne lørdag aften bl.a. bliver brugt på.
Gennem mit arbejde har jeg fået tilgang til nogle af Tina Dalbøges e-bøger. Jeg må ellers indrømme at hun indtil nu ikke rigtig har imponeret mig og at hendes trang til at lave ting ud af alt muligt, har forekommet mig en kende ubrugeligt og på ingen måde kønt.
Imidlertid har jeg nu måtte ændre mening, i hvertfald i forhold til hendes ideer med paprør fra toilet/køkkenruller. Jeg har planer om at skulle lave et projekt med nogle børn på mit arbejde, hvor vi netop skal bruge paprør, så derfor var det nu tid til at afprøve lidt.

Disse tre blomster er lavet af lidt mere end et toiletrør. Dette er kun begyndelsen. Vender tilbage når der er mere at vise frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar