torsdag den 16. august 2012

Lyng der pynter

Som jeg husker det har både farmor, mormor og mor altid været helt vilde med lyng. Jeg er også selv ret pjattet med det og synes det er så smukt - både udenfor og plukket ind som buketter.
I mandags havde vores forældre 35 år bryllupsdag, så jeg havde lavet en lille lyng buket de kunne få, da jeg var hjemme og spise aftensmad søndag aften.


Til mig selv har jeg lavet den I kan se på billedet.  Den står og pynter i vores gang, og byder velkommen når man kommer hjem.

Jeg vil foreslå at man tager sig en gå tur, hvor man ved der er lyng, tager en grensaks med og klipper noget til at tage med hjem. Du kan også lave det som kranse eller hjerter til at hænge på fordøren, eller små buketter til at pynte på middagsbordet. Kun din fantasi sætter grænser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar