tirsdag den 26. november 2013

Madplan uge 48

Endnu en uge er skudt i gang, og jeg er fyldt med energi efter en afslapningsweekend.
Ugens madplan ser sådan ud, bedre sent end aldrig :o)

Mandag: Flæskestegsrester fra søndag
Tirsdag: Pasta med kødsovs og snack grønt
Onsdag: Hokkaidosuppe med cremefraiche, persille, bacon og kyllingestykker
Torsdag: Kold kartoffelsalat med grillede pølser
Fredag: Hakke bøffer med bløde løg, brun sovs og kartofler
Lørdag: Mine forældre står for menuen
Søndag: Falafler med pitabrød, salat og hvidløgsdressing

Hvis jeg har nogle grønsager der skal brugs, men jeg ved ikke til hvad, bruger jeg tit Sæson for god smag eller Karolines Køkken til at finde inspiration. Jeg synes at det har mange gode, spændende og sunde opskrifter, som jeg godt kan overskue at lave. Nye opskrifter må i min verden ikke være for kompliceret på en hverdagsaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar