søndag den 19. februar 2017

Er I der stadig?

Foråret er rykket indenfor.
Det er over et år siden at der sidst er sket noget her på bloggen, men det sidste stykke tid har det kriblet lidt i mig og lysten til at blogge er i den grad tilstede. Dog ved jeg ikke helt om tiden og overskuddet er der, men det er der jo kun en måde at finde ud af på.

Jeg har også leget rigtig meget med tanken om, om jeg skulle lave en ny blog. En blog som kun er min. Jeg grubler stadig over det, og er ikke kommet frem til noget. På den ene side har jeg lyst til at føre denne blog videre, da den gemmer på enormt mange opskrifter og historier. På den anden side er den jo ikke væk, hvis jeg lavede en ny blog.

En ny blog har også været i tankerne, fordi mit liv har ændret sig meget siden det første blog indlæg og ligeså har min søsters. Så de ting jeg nu vil blogge om,vil måske være lidt anderledes end tidligere.

Men er I der endnu? Har I lyst til at læse med?

Og så har jeg fået nyt kamera, jeg stadig er ved at lære at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar