torsdag den 8. oktober 2015

Kids month - børneværelset

I slutningen af august blev en længe tænkt omrokering på Lauges værelse til virkelighed. Han sover kun hos os en gang i mellem, da han er delebarn, og vi havde derfor ikke fået lavet et sådan rigtigt værelse til ham. Han havde mest bare en seng på et værelse, hvor der også være en masse andre ting. (Ikke særlig hyggeligt!) 
Da vores (sove)værelser er ovenpå, er langt det meste af alt hans legetøj i den ene af vores stuer nedenunder, der er blevet til et lege/hobby/hygge - rum. Det er nu en gang hyggeligst at lege i nærheden af en voksen når man ikke er ældre. Derfor har vi heller ikke haft så travlt med, at få lavet et  "rigtig" værelse til ham, men nu kunne jeg ikke vente mere. 
Jeg vil vise jer lidt af de forskellige ting jeg har fået lavet på hans værelse. 
Jeg er selv ret godt tilfreds! :o)

Ved hans seng har jeg lavet et lille hyggeligt læsehjørne.
Den gamle stol har jeg købt på loppemarked for 50 kr, for nogle år siden.
Sengen er fra den blå avis.
Den lille stol er en fra da Jesper var barn. 

Billedehylder fra Ikea, som jeg har fået af min storesøster, er nu blevet til boghylder.
Så er det nemt lige at vælge en vi skal læse. 

Flere billedehylder fra Ikea, fra min søster.
Disse er malede hvide og savede til, så de passende ind i hullet under vinduet.
Her holder bilerne på red og række, lige til at tage ned og lege med på gulvet.
Jeg har planer om at købe en mere, det er der nemlig plads til.  

En gammel ølkasse forenden af Lauges seng, er blevet til bogkasse.
Vi har arvet en HELT masse børnebøger, og jeg synes dette er en fin måde at opbevare dem på.
Og så er de i børnehøjde! :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar