fredag den 7. juni 2013

Ansigtszoneterapi

- Dette indlæg er sponsoreret, og meningen er helt min egen.

Mandag aften var jeg i Grindsted og få ansigtszoneterapi hos Klinik H.
Jeg synes virkelig at det er en lækker måde at slappe af på og give sig selv lidt luksus.
Sådan en behandling som jeg fik varede 30 minutter, og hvert eneste minut er en fryd med "nus" i ansigtet.

Ansigtszoneterapi er godt til mange ting, man kan læse om på Klinik H. For mig virker det afstressende og så giver det mig velvære.

Jeg vil helt klar anbefale at prøve det, da man ikke rigtig kan forklare den følelse det giver i kroppen. Det er bare rart og helt vildt afslappende.

Helle har Klink hjemme ved hende selv og har tider om aftenen og i weekenderne, hvilket jeg synes er rart, da det passer bedre ind i min hverdag at kunne forkæle mig selv om aftenen end f.eks. lige efter skole.
Hun laver også andet ting end ansigtszoneterapi, f.eks. massage. Mmmm, det er hun også god til.

Jeg har desværre ikke noget billede, men forestil dig total afslapning, luksus og stille musik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar