fredag den 2. oktober 2015

Kids month - præsentation

Her kommer mit bidrag til en præsentationen af min blog, i forbindelse med #kidsmonth.

Jeg har haft denne blog sammen med min storesøster siden november 2011.
Vi har lige siden vist nogle af vores kreative projekter frem.
Det er en lille blog med ikke så mange følgerne, det er mest venner og familie, der normalt kigger med, men alle andre er også mere end velkommende :o)

Jeg er 23 år og bor på et lille landsted i Vestjylland sammen med min kæreste og vores hund Rana. Jeg er bonusmor til Lauge på 4 år, som vi heldigvis har ret tit :o)
Til dagligt læser jeg til fysioterapeut i Esbjerg og er færdiguddannet til sommer. I min fritid nyder jeg at sidde ved sybordet, hækle i sofaen, være i haven og lave mad og bage.

Jeg glæder mig til at være en del af denne blog-udfordring, som også er min første.


2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig præsentation. Jeg glæder mig til at se med.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :o) Dejligt at du har lyst til at se med!

    SvarSlet